Van Büyükşehir Belediyesi
VAN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ

VASKİ TELEFONDA İNTERNETTE VE SOSYAL MEDYADA VATANDAŞIN HİZMETİNDE

24 Mart 2020, 15:16


Büyükşehir Beledimize bağlı, Van Su ve Kanalizasyon İdaresi (VASKİ) Genel Müdürlüğünce, koronavirüs tedbirleri kapsamında alınan kararlar doğrultusunda vatandaşlar artık tüm işlemlerini kuruma gitmeden telefon ve internet üzerinden yapabilecek.

Küresel bir salgın haline gelen ve Türkiye'de de etkisini gösteren korona virüs salgınına karşı VASKİ, vatandaşı rahatlatacak çeşitli önlemleri hayata geçirdi.

İşte VASKİ’nin aldığı o kararlar;

Korona virüs ile mücadelede alınan önlemler kapsamında VASKİ olarak vatandaşlarımızın #EvdeKal ’maları için kurum olarak var gücümüzle çalışıyoruz.

Bu bağlamda öncelikle vatandaşlarımızın kurumuzdaki tüm işlemleri evde yapabilmeleri için gerekli altyapımızı sağladık.

Çağrı merkezimiz 185 başta olmak üzere web sitemiz www.vaski.gov.tr, twitter’da @vaskigm, facebook.com/vaskigenelmudurlugu/ ve İnstagram/vaskigenelmudurlugu hesaplarımız üzerinden vatandaşlarımızın tüm sorunlarına çözüm buluyoruz. Arızalardan kaynaklanan su kesintilerimizi düzenli olarak sosyal medya ve Web sitemizden duyuruyoruz ve sorunları kısa sürede gideriyoruz.

Vatandaşlarımızın fatura ödeme işlemlerini de kurumumuza gelmeden Vaski Mobil ve Vaski Web veya anlaşmalı bankalardan interaktif ödeme talimatı vermelerini tavsiye ederiz.

Ayrıca korona virüs ile mücadele tedbirleri kapsamında abonelerimizin fatura ödemediği için suyu kesilmeyecek, suyu kesilmiş olanların ise suları açılmıştır. Yine bu süreçte birikmiş borçlara herhangi bir icra işlemi uygulanmayacaktır.

Kamuoyuna saygı ile duyurulur.

Bu içerik Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü tarafından yayımlanmıştır.

Kişisel Verileri Koruma Kanununa uygun bir şekilde web sitemizde çerez kullanılmaktadır. Detaylı bilgi için Gizlilik Politikası ve Aydınlatma Metnini inceleyebilirsiniz.